Pagina's

zaterdag 18 mei 2013

top 20 - films

heey,
Vandaag een artikel over mijn top 20 van films. Ik kijk erg graag films, vooral in het weekend, of in vakantie's. 's Avonds lekker op de bank in je joggingbroek & met een zak chips een filmpje kijken, ja dat spreekt mij wel aan :) Daarom in dit artikel mijn top 20 van films!
 Ik hou vooral van chick flicks & ben niet zo van de horror, schiet & thriller films. Omdat ik niet speciaal één leukste film heb, staan de films in willekeurige volgorde.
  1. Mean girls 1 & 2
  2. Step up 1, 2, 3 & 4
  3. Make it happen
  4. Raise your voice
  5. Pitch Perfect
  6. LOL
  7. So Undercover
  8. Bride Wars
  9. Bandslam
  10. Just my luck
  11. Freaky friday
  12. Dear John
  13. The perfect man
  14. Honey 1 & 2
  15. Knight and Day
  16. A Cinderella story (hilary duff)
  17. Confessions of a shopaholic
  18. Wild Child
  19. Material Girls
  20. 27 dresses
Pfff, dat is nog best lastig :) Het zou natuurlijk kunnen dat je een hele andere smaak voor films hebt dan ik, maar ja daar is toch echt niks aan te doen.

Thanks for reading!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten