Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

Review - E.L.F. Eyelid Primer

Hey allemaal,
Vandaag een review over de oogschaduw primer van E.L.F.  Het merk E.L.F. is speciaal voor meiden die niet veel geld aan make-up willen uitgeven. Je kan het alleen online bestellen, klik hier om naar de webshop van E.L.F. te gaan. De verzendkosten zijn volgens mij rond de €7,- , dus wel aardig duur. Daarentegen zijn de prijzen van de producten heel laag, ze hebben bijvoorbeel een make-up lijn waarbij alles €1,- kost.
Een tijdje terug heb ik ook een bestelling geplaatst, waarbij ik onder andere de oogschaduw basis kocht. Kijk snel mee voor de review hiervan! 
De oogschaduw primer is natuurlijk bedoelt om oogschaduw langer en 'gepigmenteerder' op je ooglid te laten zitten. En dat doet deze primer zeker!
De primer kost €1,- & heeft een goedkoop uitziende verpakking. Maar ja, wat wil je voor €1,-? De primer heeft een simpele sponsapplicator. Ik vind het zelf niet fijn om een oogschaduw basis met zo'n kwastje aan te brengen, dus ik breng met de applicator wat primer op mijn ooglid aan & smeer het vervolgens weer uit.
De verpakking is dus niet zo heel 'bijzonder', maar de inhoud is echt super! Hij doet echt precies wat een primer hoort te doen. Op de site staat het volgende over de eyelid primer:

Behandel uw ooglid voor een soepeler, duurzamer oogschaduw. Verzacht de randen van de oogschuw. De ultra pure naakt kleuren werken om de levensduur van de oogkleur te verhogen. De lichtgewicht vloeibare formule absorbeert snel in de huid dat zorgt voor langdurig gebruik.

Ik merk zelf niet dat m'n oogschaduw zachter wordt ofzo, maar de primer maakt de oogschaduw kleur wel veel intenser, zoals je op de foto ook kan zien. Ik heb hier 3 swatches. De 1e is van de primer zelf, de 2e is van de oogschaduw met primer als basis & de laatste is de oogschaduw zonder een basis. Het is op de foto niet heel duidelijk maar ik zie echt verschil! Met basis lijkt de blauwe oogschaduw van Catrice veel 'blauwer' & gepigmenteerder dan waarneer er niks onder zit.

Kortom: De primer doet echt goed zijn werk & voor de prijs kan je totaal niet dubben! Een aanrader dus!

 Laat weten wat je van de review vond! 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten