Pagina's

woensdag 15 mei 2013

Review - haar serum Action!

heey,
Vandaag een review over de haar serum van de Action. Woow, wat een geweldig product, een goede review was daarom wel gepast :)  Kijk mee!!!


Al een tijdje terug kwam ik review's tegen over het haar serum & een aantal vriendinnen hadden het er ookal over gehad. Ik ben toen naar de Action gegaan en heb meteen het haar serum gehaald. En natuurlijk was het ook spotgoedkoop, dat weten we ondertussen van de Action, slechts €2.99 voor 75 ml !!! Voor die prijs kan je het op z'n minst proberen. Dus kocht ik het serum en teste ik het diezelfde avond nog. En echt wat een super product!
Allereerst rook het serum naar perzikgeur, niet heel sterk maar gewoon een subtiele geur, heel lekker! Er zit op het potje een handig 'pompsysteem' wat heel fijn werkt, omdat je zelf kan bepalen hoeveel serum je wilt hebben. Ik had aan 1 pompje genoeg voor mijn hele haar. Ik heb niet heel dik haar, dus het zal per persoon wel verschillen hoeveel je nodig hebt.

Op de verpakking staat dat het haar serum ervoor zal zorgen dat je haar zacht en glanzend wordt. Ook moet het product ervoor zorgen dat je haar glad wordt en dat je dus geen last meer hebt van rondspringende haartjes. Ik was heel benieuwd of het zou werken na alle reacties die ik had gehoord.

En echt, het werkt super! Mijn haar begon supermooi te glanzen en werd inderdaad superzacht. Er staken nog wel wat pluizige haartjes uit, maar een stuk minder dan eerst. De geur trekt jammergenoeg wel snel weg, maar het effect blijft wel lang zitten. Bij mij hielp het ook dat als ik het idee kreeg dat mijn haar minder begon te glanzen ik er gewoon met mijn handen overheen ging. Daarna ging het gewoon weer supermooi glanzen.
Het serum voelt vrij vettig aan, maar eenmaal op je haar is dat echt niet het geval. Op het flesje staat dat je het op handoekdroge of droge haren aan moet brengen. Ik doe het meestal 's avonds nadat ik heb gedoucht & 's ochtends. Om de hele dag het 'effect' van het serum te houden, moet je het wel vaker dan 1 keer aanbrengenm, want je haar blijft niet de hele dag glanzen.

Hier zie je een foto van hoe mijn haar eruit zag nadat ik het serum had gebruikt (één met & zonder filts). Je ziet dat er nog wel wat haren uitsteken, maar ik kan je gegaranderen dat het er een stuk minder waren dan eerst. Ook zie je, vooral bij de foto met filts, dat mijn haar mooi glanst.

Zoals ik net al zei, zit er een handig 'pompsysteem' op het flesje. Het is niet alleen zo dat je goed kan bepalen hoeveel je wilt, maar waarneer je een aantal keren hebt gepompt komt er een soort plateautje (?) omhoog. Hierdoor wordt alle serum uit het flesje gehaald & verspil je dus niks!



Ingrediënten: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Parfum, Amyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamal & Linalool.
Prijs: €2.99
Inhoud: 75 ml
Merk: Hegron Cosmetics

Het is dus zeker een aanrader! Laat weten wat je ervan vond!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten