Pagina's

woensdag 29 mei 2013

Beautiful and Girly Tattoos - Dreams

Hey vandaag een artikel over tattoos. Ik vind tattoos echt super mooi, vooral die met een mooie betekenis.  Daarom vandaag een artikel waarin ik een collage met 20 tattoos laat zien. Ik heb de tattoos die ik echt super mooi vond in de collage geplaats. Ook geef ik in het kort mijn mening over de tattoos. Kijk mee!


















1 - Deze tatto is gewoon geniaal, kom op, de lach van de kat in Alice in Wonderland. Hoe verzin je het!
2 - Dit is gewoon een mooie tekst, maar ook het plaatje ernaast is supermooi; twee handen die een rode appel vasthouden. Super mooi!
3 - Dit is ook gewoon super mooi gedaan. LOVE!
4 - Dit is ook zo super mooi. Je ziet een uitgebloeide paardenbloem, waarvan de zaadjes wegwaaien.
5 - <3elieve, super mooi gedaan!
6 - Dit is gewoon een veer. Simpel, maar wel mooi!
7 - Twee hartjes die aan elkaar zitten. Ik weet niet wat de betekenis is, maar die zal er vast wel zijn.
8 - Een groot stuk tekst in mooie letters, echt supermooi!
9 - Ik weet niet wat het is, maar het ziet er echt heel mooi uit.
10 - Deze vind ik echt super cool. Het is heel klein, maar wel echt supermooi.
11 - Ik maak zelf muziek, dus ik vind een muzieknootje echt mooi!
12 - Stay Strong, een super bemoedigende tekst die je er telkens aan herinnert.
13 - Deze vind ik nog cooler dan nummer 11, een muzieknoot in de vorm van een hartje, LOVE IT.
14 - Deze tattoo is wel wat groter dan de rest van de tattoos die ik heb uitgekozen, maar toch supermooi.
15 - Oke, deze is ook weer geniaaaaal.
16 - Dit vind ik ook echt een super mooie tattoo, hij is echt vrouwelijk & toch subtiel (?)
17 - LOVE - LAUGH - LOVE = ja er valt niet veel over te zeggen:)
18 - Ja, iedereen is weleen in een dromerige bui, dus deze vind ik ook echt gaaf.
19 - Een hartje gemaakt van tekst, ook echt super super mooi.
20 - Simpele vlindertjes op je schouder. Super mooi als je in de zomer een hemdje draagt!

Zoals je ziet staat bovenaan dit artikel een tattoo met het infinity teken, ook deze vind ik ontzettend gaaf. Ikzelf mag nog geen tattoo, maar zodra ik de kans krijg om het te doen laat ik het ook doen. Ik zou graag een tattoo willen die symbool staat voor de dingen in mijn leven, een tekst ofzo. Dat zou ik echt graag willen!

Willen jullie ook een tattoo? Laat het even weten bij de comments!
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten