Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Inspirerende beroemdheden

Als ik een tijdschrift doorblader staat er altijd wel een artikel in over één of meerdere beroemdheden. Vaak valt hun haar, make-up of kleding me op. Soms zitten er ook beroemdheden tussen waarvan ik echt denk: ''WOOW dat wil ik ook!''. Hieronder staan een paar beroemdheden die mij echt inspireren, niet alleen qua uiterlijk maar ook met hoe ze doen. Kijk mee!




Als eerste Anne Hathaway. Zoals je misschien wel weet speelt ze in de film 'Les Miserables' en heeft ze voor de film haar haren af moeten laten knippen. Ik vind het zo gaaf dat ze dat gewoon heeft gedaan!


 


Avril Lavigne inspireerd me vooral met haar uiterlijk. Ze kleed zich vaak 'anders' en dat mag ik wel. Ik vind het echt cool dat ze gewoon haar eigen stijl heeft ondanks dat er altijd wel mensen zijn die haar kleding afkraken.




Oh, Cher Lloyd, wat een gaaf mens is dat. Ze is gewoon zo echt en doet gewoon lekker gek, ook qua kleding. Ook haar muziek vind ik echt helemaal geweldig!




Zoals je weet heeft Demi Lovato een hele lastige tijd achter de rug, daarom vind ik het zo mega knap dat ze haar leven weer helemaal heeft opgepakt & dat ze gewoon weer door is gegaan met zingen.




Dit is nog een voorbeeld van: 'het niks aantrekken van wat mensen zeggen'.  Ed Sheeran heeft niet een heel bijzonder uiterlijk & ook zijn kleding is niet heel 'speciaal'.




OOOOH, deze look, helemaal geweldig vind ik hem. Hij is misschien wel heel simpel, maar toch super leuk. Hij staat ook super bij Taylor Swift. Ik vind de staart met de pony en losse plukken & de aardig donkere opgemaakte ogen helemaal leuk!




Woow, Miley Cyrus koos wel voor een hele heftige metarmorfose, zeg! Van lange bruine lokken naar een korte blonde coupe. Ikzelf vind het haar wat ze eerst had mooier, maar ik vind wel dat ze lef heeft!


Dit waren mijn inspirerende beroemdheden voor deze keer. Laat bij de comments achter wat je ervan vond & wat je nog meer zou willen zien op mijn blog!

Thanks for reading!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten