Pagina's

woensdag 22 mei 2013

inspired make-up look - Katy Perry

Vandaag een inspired make-up look. In dit artikel zoek ik een celebrity met een mooie make-up look uit, vervolgens kijk ik welke 'budget' producten ongeveer overeen komen met deze look. Het zijn allemaal producten die bij de meeste drogisten te verkrijgen zijn. Aan het einde van het artikel laat ik zien waar de producten te koop zijn, van welk merk ze zijn & hoeveel ze kosten.
Katy Perry  is aan de beurt dus lees mee :)

Ik vind deze look van Katy echt super mooi! De ogen zijn best heftig opgemaakt maar ze hebben echt een warme 'glow'. Verder heeft ze de rest van haar gezicht vrij neutraal gehouden; zo heeft ze een mooie roze blush & een nude lipgloss op. Een super mooie en vrouwelijke look!




Essence all over highlighter -  €2,50 a 3,00
Essence big lashes mascara -  €2,79
Catrice allround concealer pallet -  €3,59
Catrice black gel eyeliner - €3,99
Catrice wet & dry eyeshadow - €3,79   (Please Gold The Line)
Catrice lip liner -  €2,39   (020 Nude'Religion)
Catrice mat bronzing powder - €3,99
Gosh light wear foundation - €9,99
NYC liquid lipshine -  €2,99
Hema blusher - €5,-      (Medium 02)
Etos natural eyebrow kit - €5,99

De producten van Essence, Catrice, Gosh & NYC zijn bij de Kruidvat te koop. Catrice is ook te koop bij de Trekpleister. De Hema blush kan je natuurlijk alleen bij de Hema kopen & de Etos eyebrow kit alleen bij de Etos.

Dit was mijn 'inspired make-up look' voor deze keer. Dit is de eerste keer dat ik zo'n artikel maak, dus laat weten of ik het vaker moet doen, of dat ik het maar niet meer moet doen :)
Vergeet niet te reageren, THNX <3






Geen opmerkingen:

Een reactie posten