Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Celebs on the red carpet - Anne Hathaway

Dit artikel heb je misschien al wel eerder voorbij zien komen op een andere blog. Ik heb het idee van Lenette12345. Het idee is om van 1 celeb een aantal foto's op de rode loper op te zoeken en hier je mening van te geven. Ik vond het een leuk idee, dus bij deze... ''Celebs on the red carpet''. Ik heb gekozen voor Anne Hathaway. Ik heb al eerder, in het artikel over inspirerende beroemdheden, verteld dat ik het echt een gaaf iemand vind. Ik heb wel de foto's opgezocht, maar ik geef dit keer niet mijn mening (mede omdat ik weer een dag te laat ben...). Als jullie het een leuk artikel vinden, zou ik dit regelmatig kunnen doen, maar dan met andere celebs (en m'n mening). 

















 
 
Dit was het. Ik vind eigenlijk alle jurken leuk, maar de laatste 'jurk' vind ik echt vreselijk lelijk.
Welke jurk vond jij het leukst?
Xxx

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten