Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Shopblog 14 juni

Heey,
Vandaag een mini shopblog. Ik heb gisteren twee dingen bij de action gekocht en ik dacht laat ik hier maar een artikel over maken. Omdat het maar twee dingen zijn heb ik er meteen een review van gemaakt. Sommige foto's staan gekanteld maar dit kreeg ik niet goed, sorry... Kijk mee, naar deze budget shopblog/review!

Als eerst; de gezichtsscrub van de Odina visage. De scrub bevat 100 ml en kost bijna niks. Echt super dom, maar ik heb het bonnetje weggegooid. Hierdoor weet ik de prijs niet (het staat ook nergens op internet). Maar ik weet dat de prijs tussen de 1 & 1,50 lag. Op de verpakking staat dat je huid er zacht van zou moeten worden & dat hij gereinigd word. Ik heb hem gister avond gelijk getest. De substantie van de scrub is heel fijn. Dit komt doordat het een soort creme is waar scrub deeltjes doorzitten. Het voelde niet vervelend aan op mijn huid. Nadat ik het had afgespoeld was m'n huid superzacht! Echt een aanrader!
 

Het tweede product is een oogschaduw. Deze oogschaduw is volgens mij vrij nieuw in het assortiment van de action. Ik had hem al een paar keer zien liggen, en ik had nou zoiets van: ach laat ik hem maar meenemen. In het oogschaduwpalletje zitten 10 kleuren & een spiegel. Hij kost maar 50 cent, voor dat geld kan je echt niet dubben. Dit was de enige kleur pallet die er lag, dus ik weet niet of er meerdere kleuren zijn.
Toen ik de oogschaduws ging schwatchen viel de pigmentatie me eigenlijk best wel tegen. De kleuren zijn totaal niet intens. Hieronder staan de schwatches.
 

Je ziet hiernaast de blauwe kleuren. Ik heb bij de twee donkerste kleuren meerdere keren over de oogschaduw heen moeten gaan, voordat er echt wat kleur te zien was. De lichtste kleur (tweede van links) vind ik zelf nog het mooiste. Deze heeft een hele mooie 'glow' en kan je goed als highlighter gebruiken.








Ook bij de bruine kleuren was de pigment slecht, nog slechter dan bij de blauwe kleuren. Je ziet ze amper op de foto en in het echt is dat ook zo. Ook bij deze kleuren vind ik de lichtste het mooist. Deze heeft ook een mooi highlighter effect.





Helaas is dit oogschaduw pallet niet bepaald goed... Jammer want het zou leuk zijn geweest voor die lage prijs. Als het aan mij ligt dus geen aanrader, helaas...

xxx

PS. sorry dat de tekst zo raar staat, maar de foto's versprongen telkens.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten