Pagina's

woensdag 5 juni 2013

my beauty-wishlist (BUDGET!)

He allemaal, vandaag mijn beauty-wishlist. Ik heb verschillende producten die ik graag zou willen hebben, maar die ik dus nog niet in mijn bezit heb. Dit zijn al mijn budget beauty wishes dus allemaal super budget! Ik heb de prijzen niet onder de producten gezet, maar je kan ervan uit gaan dat ze echt budget zijn:) ENJOY!!!


Als eerste dit sleek palette. Ik zag er een review van op  beautylab.nl en wilde hem echt super graag! Sleek is eigenlijk alleen op webshops te koop.


Dan een super budget 'wish', de oogschaduw palettes van de Action. Ik heb op reviews gelezen dat ze super gepigmenteerd zijn, dus dat sprak me wel aan.


Dan nog een Action product, namelijk de blushes. Ik wil deze blushes al heel lang, in de kleur Rosewood. Ik ben al een aantal keren naar de Action in mijn stad geweest, maar telkens waren de blushes er niet. Ik hoop dus echt dat ze nog een keer terug komen, want ik heb er echt super goede verhalen over gehoord.


En dan, de kwasten & kwastenreiniger van Kruidvat eigenmerk. Deze zijn nog niet zo lang in de winkels, maar ik heb er al wel goede dingen over gehoord & gelezen.

Ook wil ik deze mono's van het merk MUA graag hebben. Ik heb nog niet echt veel dingen over deze oogschaduws gehoord, maar wel heb ik gehoord dat het merk MUA heel goed én budget is.
Geen idee of hij nog te koop is, maar deze highlighter zou ik ook graag aan mijn collectie toe willen voegen. Mijn highlighter die ik nu gebruik is al bijna op, dus word het tijd voor een nieuwe.


Op veracamilla.nl zag ik een review over deze blush & op de foto's zag hij er prachtig uit. Daarom wil ik deze ook zeker hebben!

Nou, dit was mijn beauty-wishlist voor deze keer. Het leek me leuk om, om de zoveel tijd een nieuwe wishlist te maken. Laat bij de reacties weten of je dat leuk vind en of ik de volgende keer toch de prijzen ernaast moet zetten...
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten