Pagina's

zaterdag 29 juni 2013

Celebrities battle

Deze keer een artikel over celebrities battles... Deze battle gaat over celebrities die dezelfde jurken/kleding hebben gedragen. Ik heb verschillende foto's van deze celebrities in dit artikel staan. Ik geef mijn mening over welke outfit ik het mooist vind, maar ook jullie kunnen dit laten weten bij de comments! ENJOY!

 

De eerste; Kim Kardashian & Britney Spears. Ze hebben beide een jurkje aan met rood/wit lijnen patroon. Kim draagt daarbij een goude glimmend clutch, zilvere armbanden & zwart witte hakken. Britney heeft zwarte laarzen aan & een paar ringen om haar vingers. Ik vind de outfit van Kim het mooist, omdat zij meer 'moeite' heeft gedaan met assesoires.


De volgende outfits zijn van Jennifer Lopez & Emma Stone. Ze dragen een jurk met strepen in verschillende kleuren. Ze dragen beide zwarte hakken. Emma heeft nog een beige clutch in haar handen, die ik er persoonlijk niet helemaal bij vind passen. Jennifer heeft haar haren omhoog in een staart & Emma heeft ze los. Ik vind de outfit het mooist bij Emma, puur omdat ze haar haar los heeft.

 

Nicky Hilton & Katy Perry dragen beide een jurk met opvallende kleuren. Het heeft iets weg van een pauw volgens mij, een orginele jurk dus :) Nicky heeft een simpele armband om & ze heeft haar haren naar achter gedaan. Katy heeft een clutch in de vorm van lippen bij zich, GENIAAL!!! Ook heeft ze haar haren los hangen en heeft ze een zwarte panty onder haar jurk. Ik vind de outfit bij Nicky het mooist omdat ze hier heel mooi bruin in lijkt.


De volgende outfit is van Pink & Shakira. He tis een strak en kort jurkje met een zwart/wit patroon. Pink heeft er simpele zwarte hakken onder. Shakira heeft hoge zwarte aan & draagt een soort zwarte clutch bij zich. Ik vind de outfit beter staan bij pink omdat ik de laarzen & de clutch van Shakira niet mooi vind.



De laatste outfit is van Rihanna & Paris Hilton. Het is een beige jurk met een soort omgeslagen zwart gedeelte. Rihanna draag een lange zilver kleurige shopper bij zich & ze heeft haar haren in een soort knopt bovenop haar hoofd. Paris heeft een zwarte bril op, een zwarte clutch, een ketting met zwarte hangers & haar haren los. Ik vind de outfit van Paris het mooist, want deze vind ik meer af.

Laat weten bij wie je welke outfit het mooist vond staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten